مشاوره سئو چیست و چه کار می کند؟

مشاوره سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO این روزها بسیار رایج شده است. این موضوع دلیل خوبی هم دارد که همان اهمیت اینترنتی و تجارت الکترونیکی در دنیای امروز است. همه می دانیم که اینترنت به سرعت در حال رشد است. بنابراین رتبه ای که در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل کسب می‌کنید از همیشه مهمتر شده است!

با این حال، به عنوان یک کارفرما، ممکن است از خود بپرسید:

  • مشاوره سئو چیست؟
  • متخصص سئو در واقع چه می کند؟
  • آیا باید شخصی را استخدام کنم که برای وب سایت شرکت من سئو SEO انجام دهد؟

تصمیم گرفته ایم تا جواب این سوالات را بررسی کنیم و به شما در پاسخ به این سوالات کمک کنیم. پس با من همراه باشید.

خدمات مشاوره سئو سایت

مشاوره سئو چیست و چرا به آن نیاز دارم؟

خب، معمولاً مشاور از هر نوع، متخصصی در یک موضوع خاص است. یعنی افراد یا شرکتهایی که به آن تخصص نیاز دارند به او مراجعه و وی به آنها مشاوره می دهد. بنابراین از این نظر، مشاوره سئو با دیگر متخصصان تفاوتی ندارد. هر مشاور سئو سایت یک متخصص در بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو هستند و از طرف کارفرمایان و صاحبان سایتها دستمزد می گیرند. کار آن ها نشان دادن راه کارهایی در مورد نحوه کسب رتبه های بالاتر، ترافیک هدفمندتر و در نهایت سود بیشتر برای وب سایت است.

ملزومات مشاوره حرفه ای سئو

هر مشاور حرفه ای سئو SEO یا یک شرکت مشاور در این زمینه، باید تجربه و تخصص زیادی در زمینه های زیر به علاوه خیلی بیشتر از آن داشته باشد.

مشاوره سئوی داخلی

سئو داخلی سایت از موارد مهمی است که هر کسی در سایت خود انجام می دهد. اکثر مردم تمایل دارند سئو را یک استراتژی خارج از سایت بدانند. معمولاً این تصور ناظر به ایجاد پیوند و سیگنال های شبکه های اجتماعی است. اما قبل از اینکه هر یک از تکنیک های دیگر موثرواقع شود، کارهای زیادی باید انجام داد. این کارها را مشاوره سئو شما می‌تواند به عهده گیرد. اما چه مواردی از بقیه بیشتر در مشاوره سئو مورد توجه اند؟

اولین موضوعی که هر متخصص مشاوره سئو خوب انجام می‌دهد، بررسی این نکته است که آیا اساساً وب سایت شما برای رتبه بندی خوب مناسب است؟ در غیر این صورت مهم نیست که چه کاری انجام می دهید. زیرا نتیجه ای نخواهید گرفت. باید در مشاوره سئو، سایت را برای موتورهای جستجو مناسب سازی کنید. مشاور سئو SEO شما باید بتواند در مورد آنچه انجامش در سایت لازم است راهنمایی های لازم را ارائه دهد تا قادر به ارتقا سایت شوید.

هدف مشاور سئو سایت حرفه ای

در اینجا برخی از عوامل داخلی که شرکت مشاور شما باید بتواند به شما کمک کند آورده شده است.

مشاوره سئو تگ تایتل

سئو تگ عنوان بسیار سخت تر از آن است که فکر می کنید. یک تگ عنوان به درستی بهینه سازی شده می تواند برای سئو SEO معجزه کند.

مشاوره سئو تگ های توضیحات 

تقریباً همان چیزی را می توان در مورد این تگ عنوان کرد که برای متا تایتل بیان نمودیم. تک توضیحات متا برای بهینه سازی موتورهای جستجو در سایت بسیار مهم است. اما درست کردن آن آسان نیست مگر اینکه حرفه ای باشید.

مشاوره سئو سایر متا تگ ها 

علاوه بر عنوان و توضیحات، بسیاری از متا تگ های دیگر نیز وجود دارند که بسته به وب سایت و موقعیت خاص شما ممکن است مهم باشند یا نباشند. مشاور سئو که استخدام می کنید باید بتواند در این زمینه به شما مشاوره دهد.

مشاوره سئو محتوای با کیفیت 

مهمترین بخش هر وب سایت و برای دستیابی به رتبه بالای موتورهای جستجو بسیار مهم است. اما آیا شما واقعا صفحاتی هستید که از دیدگاه گوگل، بینگ، یاهو و دیگر موتورهای جستجو با محتوای واقعاً با کیفیت نوشته شده اند؟ احتمالاً شما چنین فکر می کنید اما ممکن است شگفت زده شوید!

هدینگ های محتوا 

آیا سرفصل ها و عناوین فرعی شما از تگ های صحیح HTML و کلمات کلیدی مناسب استفاده می کنند؟

تحلیل سئو وب سایت

چگالی کلمات کلیدی 

چیز دیگری که نمی خواهید از آن سرسری رد شوید. زیرا اگر زیاده از حد بشاد ممکن است به خاطر آن پنالتی شوید و در صورتی که کم باشد، ممکن است اصلا رتبه ای نگیرید.

استفاده از LSI یا نمایه سازی معنایی نهفته - مفهوم اساسی LSI این است که محتوای یک وب سایت همیشه دارای متداول ترین کلمات یا عبارات، همراه با مترادف و کلمات مرتبط، به عنوان کلمات کلیدی برای هر صفحه هستند.

مثلا؛ اگر عنوان صفحه شما حقایق مربوط به حیوانات باشد، موتورهای جستجو انتظار دارند کلمات دیگری را که مربوط به آن است در محتوای صفحه پیدا کنند - مانند سگ، گربه، پرندگان و غیره.

این به شما کمک می کند رتبه بالاتری داشته باشید زیرا خرنده متوجه شده است که صفحه/سایت شما واقعاً در مورد موضوع است. به علاوه، ممکن است علاوه بر کلمات کلیدی اصلی خود، شرایط LSI را نیز رتبه بندی کنید.

مشاوره سئو ساختار سایت

آیا صفحات شما از داده های ساختار یافته برای پشتیبانی از لیست ها استفاده می کنند؟ آیا موتورهای جستجو می توانند به راحتی سایت شما را بررسی کنند؟ آیا مسائل محتوای تکراری به درستی در سایت مدیریت می شوند؟ آیا طراحی سئو SEO فرندلی است؟ اینها همه مواردی است که مشاور سئو شما باید بتواند به شما بگوید و در صورت نیاز به شما کمک کند.

سرعت سایت 

این اهمیت سئو SEO را افزایش می دهد زیرا همه چیز در اینترنت سریعتر و سریعتر می شود. مردم بی حوصله هستند، بنابراین سایت شما برای دستیابی به بهترین نتایج باید خیلی سریع بارگیری شود.

سازگاری با نسخه موبایل

 سایت ها در دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند بسیار متفاوت از رایانه های معمولی ظاهر می شوند. جهان به طور فزاینده ای در حال تغییر است و این روزها مردم بیشتر از رایانه های رومیزی از طریق دستگاه های تلفن همراه آنلاین می شوند. بنابراین بسیار مهم است که سایت شما برای موبایل مناسب باشد و به درستی برای آن بهینه شده باشد.

استفاده از داده های ساختاریافته 

 داده های ساختاری شده به موتورهای جستجو مانند گوگل اجازه می دهد تا سایت شما را به درستی درک کنند، که می تواند کمک فوق العاده ای به سئو سایت کند.

هزینه مشاوره سئو سایت

دیگر چه چیزهایی از مشاور سئو می‌خواهیم؟

تمامی این موارد باید در مشاوره سئو سایت شما به خوبی مورد بررسی و مدیریت قرار بگیرند. همچنین کار با آن‌ها به همین سادگی که فکر می‌کنید هم نیست و باید از تجربه و توانایی‌های زیادی بر خوردار بشاید تا بتوانید از آن‌ها به خوبی بهره ببرید. تمام این موارد روشن می‌منند که چرا کار با یک مشاور سئو سایت حرفه ای تا به چه حد از اهمیت برخوردار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد